Ik leef nog!

Afbeelding

 

Hey iedereen

Ja ja ik leef nog hoor. Ik weet dat ik er een tijdje tussenuit ben geweest. MAAR i’m back! Nu vragen jullie je vast af wat er zo belangrijk is om jullie in de steek te laten. Ik zal het even toelichten. Ook al is er helemaal niets speciaals gebeurt. Als jullie een van mijn laatste posts gelezen hebben weten jullie dat ik vorige week donderdag jarig was. Jeeej eindelijk 16. Of course brengt zo een speciale dag een volgeplande agenda met zich mee. Wat mij dus nooit overkomt. Ik had vrijdagavond een etentje met het gezin plus Jan en mijn schattige omatje en opatje. En zaterdag deden we nog een klein feestje met de familie. Wat heb je gekregen? (denk iedereen nu). Ik heb echt een prachtig cadeau gekregen van mijn topoudjes namelijk de ingewikkelde Nikon D3100 (een fototoestel dus). Ik ga er nog wel een post over voorbereiden. Natuurlijk heb ik ook nog enkele kleinigheidjes gekregen zoals scrubcrème en bodybutter en een super mooi armbandje ook hier komt er nog een post over. Ik heb echt nog  zo veel werk pff. Verder ben ik zaterdag middag naar de volleybal match gaan kijken van mijn vriendinnetjes. Zo wonnen met 3-1. Het is wel echt een moeilijke sport poehoe. Zondag hadden we dan nog een chiro activiteitje en deze week kan ik me beginnen opwerken tegen de proeven die vrijdag starten. Maar het was niet altijd zo leuk. Woensdag nacht ben ik buikgriep beginnen produceren of hoe ik het moet verwoorden. Dit heeft nog doorgelopen tot gisteravond. Dit heeft mij toch wel iets of wat  tegengehouden om te bloggen. Maar jullie hebben mij niet in de steek gelaten terwijl ik weg was. Dankjewel aan iedereen die blijft lezen en zeker aan de mensen die mij nog gefeliciteerd hebben. Echt super lief. Ik hoop er niet meer zo veel uit te liggen. 

Liefs  altijd zieke Birgitt

2 thoughts on “Ik leef nog!

  1. Rowan - Rebellious yet Romantic maart 25, 2014 / 8:19 pm

    Leuk! Ik heb ook de D3100! 🙂 Over je vraag over mijn rokje: Ik heb hem al een tijdje, maar ik denk dat je hem in de winkel nog wel kunt kopen. Hij is van H&M Trend. Hij is eigenlijk wel wat langer (tot de knie bij mij), had hem ingekort. Succes!

Geef een reactie

