Afbeelding va de week #11

En we zijn de 10e alweer gepaseerd. De afbeelding die deze weekin de spotlight masg staan is toch wel een persoonlijke. Ik weet niet of ik het al meegedeeld had? Maar volgende week maandag zijn Jan en ik anderhalfjaar samen. Een klein jubileumpje dat toch gevierd mag worden. Vandaart deze afbeelding.

DSC_6799

De afbeelding is van het einde van deze zomer. Op de gouden bruiloft van Jan zijn grootouders. Dit is ook de afbeelding die ik in mijn kader heb zitten. Niet zo een speciale kunstles maar wel een kijkje uit mijn leventje.ย Ook leuk?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

