Personal update

Afbeelding

 

En daar ben ik weer met m’n stomme excuus. Sorry iedereen maar ik had het zo druk. Je zou toch zeggen met de vakantie heb je twee keer zo veel tijd voor bloggen zonder school aan je hoofd. Not! Ik heb in een lange tijd niet meer zo druk gehad. Wat ik nog niet verteld had is dat ik de afgelopen maanden heel veel last heb van hoofdpijn. Dit is ook een van de redenen dat ik soms (de laatste tijd heel vaak) niet optimaal aan mijn blog kan werken. Ik vond het wel belangrijk dat jullie op de hoogte zijn van mijn situatie. Het is ten slotte een persoonlijke blog.Daarom ben ik er mee begonnen in de eerste plaats. Nu weten jullie hoe het komt dat ik de afgelopen week niet veel geblogd heb. Maar ik ben er terug. In verband met die hoofdpijn heb ik deze morge een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis. Ik moest zo een grappige helm opzette met van die zuignapjes eronder voor een hersenonderzoek. Op het eerste zicht was er niets mis. Als ik binnen een paar weken de uitslag heb van m’n CT scan heb plaats ik een post zodra ik kan. Ik vind het allemaal heel erg spannend.Een ding weet ik zeker: ik ga nooit stoppen met bloggen wat er ook gebeurd met mijn fysieke toestand. Ook op de persoonlijke agenda staat mijn 16de verjaardag volgende week en Jan’s en mij anderhalf jarige jubileum! Je mag me altijd mailen voor men adres om een kaartje op te sturen of gewoon een mailtje. Lijkt me super! 

Nog een fijne week!

Liefs Birgitt

Geef een reactie

