Blog off Elly T-shirt

GOEIEMORGE BLOGLEZERTJES

En ik ben er weer helemaal bij. Hebben jullie mij gemist? Hoe komt het dat je zo lang niet geblogd hebt birgitt? Ja sorry maar ik had het razend druk. Ik had deze week het verjaardagsfeestje van men vriendinnetje Lore. Eigenlijk was dat gister maar dat was zo wat het leukste van deze vakantie. Verder ben ik ook gaan winkelen en heb ik (geprobeerd) een rainbow cake te maken met Jan. Niet echt een groot succes maar het was wel super leuk. Ook heb ik Frozen gezien. Een beetje laat ik weet het maar beter laat dan nooit. Nu over dat winkelen. Toen ik maandag morgen de America Today binnenging snuffelend naar nieuw draagbaar materiaal zag Janne een super leuk Elly T-shirt. In navy kleuren nog wel. Zoals jullie misschien wel weten ben ik helemaal weg van navy. Zo kocht ik onlangs ook nog een paar navy oorbellen by the way. Mijn nieuwe navy pareltjes zijn van de forever 21. En die maandag kocht ik ook deze ketting van de nieuwe jetset collectie van de six.

  

Arrg ik raak weer afgeleid. Ik ben dus heel erge fan van navy kleuren. Maar ik ben nu ook een blogger (als jullie dat nog niet wisten) dus dit paste het perfect bij mij! Dit is mijn mooie nieuwe aanwinst.

Elly t-shirt

Dus als je ooit op een blog event een meisje ziet rondlopen in dit shirt met een geruiten hemd erover dan weet je dat je te maken hebt met mij. Ik vind het een super leuke aanwinst als blogger. Zo zien mensen meteen waar jij je mee bezig houd. Ah, hoe was jullie vakantie tot nu? Die van mij heel erg rommelig. Ik moet al men shop spullen nog opruimen en men koffer inpakken. (vergeten te vertellen) Ik vertrek vanavond op een weekend met onze jeugdbeweging de chiro. Dus iedereen wish me luck! Daarom spijt het mij ook maar komen er dit weekend geen extra blogs online. Sorry!!

Zie jullie volgende week weer.

Liefs Birgitt

 

Geef een reactie

