Afbeelding van de week #10

Unbenanntes Album | via Facebook

En we zijn alweer donderdag met de tiende afbeelding van de week alweer. Het gaat best wel snel vind ik. Het is ook een van dingen die ik het liefste doe. Op zoek naar leuke kunst en daar een link bij zoeken. Als ik dan zulke leuke reacties terug krijg van de lezers dan is mijn dag helemaal goed. De afbeelding van de deze week is weer niet zo maar een afbeelding. Hoe moet je dit zien? Als street art? Ik vind het in ieder geval heel cool om zo een super groot werk te vertonen. Het is ook zo mooi aan zijn omgeving aangepast. Dit keer is het aan het strand maar ik ben het zelf tegen gekomen in de Provence in Frankrijk met de wijngaarden op een typisch Frans huisje. Prachtig vind ik het. Ik kan me nog herinneren dat ik in de lagere school had meegewerkt aan een project rond kinderen in Peru. Iedereen moest dan een tekening maken en de mooiste werden op een houten plaat geschilderd. Mijn tekening was niet uitgekozen maar ik mocht wel meewerken aan het schilderen van de plaat. Kun je het jezelf voorstellen in een shirtje in de zon staan schilderen op een enorme plaat. Geweldig vond ik het ook al is mijn “talent” pas in het derde middelbaar verschenen. Dat was dus vorig jaar voor de duidelijkheid. Als mijn nieuw schoolproject klaar is laat ik het wel eens zien. Dit is ook maar iets dat het laatste jaar op mij af is gekomen en ik ben blij er mijn tijd mee te vervullen. Doen jullie iets van tekenen of schilderen?

Liefs Birgitt

Geef een reactie

