Ik zou wel eens willen weten…

ik zou wel eens willen weten

 

Kennen jullie dat moment als je lekker in je warme bedje bent gekropen maar nog niet in het slaap kunt vallen en dan maar over van alles en nog wat begint na te denken? Ik heb dat echt heel erg vaak. Dan sta je er van versteld over alles waar je over na begint de denken. Zo begon ik een van de dagen te piekeren: Ik zou wel eens willen weten…. Dan begin je een heel lijstje in je hoofd op te noemen en komen er de raarste dingen uit. Dus vond ik het leuk om dat eens op men blogje te posten. Het is ten slotte ook een blog over alles wat ik denk, voel en beleef. Dus kruip even in mijn gedachten en ontdek de wondere wereld van mijn gekke gedachten.

Ik zou wel eens willen weten:

  • Wanneer de eerste mensen op andere planeten kunnen gaan wonen
  • Aan welke dingen Jan denkt als hij aan mij denkt
  • Wat mijn klasgenoten en leraren van me vinden
  • Hoeveel uren van ons leven we op de schoolbanken doorbrengen
  • Welke gevolgen het broeikas effect kan hebben
  • Hoe ver men blogje staat binnen enkele jaren
  • Op welke leeftijd ik kinderen ga krijgen
  • Welke jongens me stiekem wel leuk vinden of hebben gevonden
  • Of sommige mensen het doorhebben dat ze nog iemand moeten terug betalen maar het gewoon niet zeggen
  • Op welke leeftijd ik men lijstje met nog te bezoeken landen heb volbracht
  • Hoe een politiek debat werkelijk in elkaar zit
  • Of ik ooit nog gitaar ga spelen
  • Of ik ooit met een andere blogster ga afspreken
  • Ga ik nog goed contact hebben met men zus
  • Ga ik the healthy project vol houden
  • Of er ooit iemand mijn kleding advies zou volgen
  • Wanneer bereik ik de 1000 views en berijk ik die

Dat was zo wel een beetje waar ik op kon komen. Wat zouden jullie wel eens willen weten? Veel plezier met nadenken (als je niet kunt slapen)

Liefs Birgitt

2 thoughts on “Ik zou wel eens willen weten…

  1. Marloes maart 2, 2014 / 3:50 pm

    Oh ja ik heb ook wel zo’n lijstje met vragen! Maar daar denk ik liever niet te lang over na, ik zie vanzelf wel hoe het allemaal gaat lopen! 🙂 x

Geef een reactie

