Thp: lunch met platte kaas

Yun

Jullie zijn allemaal wel op de hoogte van mijn opkomende healthy project denk ik? Een ding dat daar voor mij ook een beetje in zit is ’s middag gevarieerder eten. gezond wel is waar. Als je er eens over nadenkt dan eet je pratisch elke middag vanaf je drie jaar boterhammen. En als je dan al bijna 13 jaar op school zit dan ben je het wel helemaal beu gegeten. In het kader van mijn healthy project kwam ik op platte kaas met fruit. Je kan je creativiteit de vrije loop laten gaan. Je hebt keuzen uit heel veel verschillende fruitsoorten en als je geen fan bent van platte kaas dan kan je ook yoghurt gebruiken. Platte kaas met fruit eet mijn mama heel erg vaak in de zomer met seizoensfruit. Maar het kan ook gewoon een tupperware pot zijn met platte kaas en stukjes appels en peren. Dat heb ik de vorige keer gedaan. Ik vind dit een mooie oplossing voor een lunch. Het is gezond het vult goed en is lekker. En als je nog een extra “dimensie” wilt toevoegen zoals ze dat mooi verwoorden kan je ook muesli of cornflakes gebruiken. Echt een van de makkelijkste manieren om een gezonde vullende lunch in elkaar te steken. Probeer het ook eens.

P.S.  Thp staat voor the healthy project.

Liefs Birgitt

Geef een reactie

