Antwerpen in pictures

Afgelopen week vrijdag was ik met school in antwerpen. Om de bouwkunst uit de renaissance te gaan bezoeken. Je kent het wel de meest typische schoolopdrachten. Al bij al was het nog een leuke uitstap. Ik ben op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest. Zo ontdekte ik een super schattig winkeltje met allemaal leuke spulletjes. Daar ga ik zeker nog eens naar toe als men kamer word gerenoveerd.

Dit is het winkeltje
Dit is het winkeltje

Verder kwam ik allemaal leuke plekjes tegen om foto’s te trekken. Dus ben ik al aan het oefenen geweest voor wanneer ik een grote camera krijg. Hier heb je een paar mooie foto’s in het hart van Antwerpen.

WP_000410 WP_000412 WP_000414 WP_000415 WP_000416

 

Ook bezochten we het Rubens huis. Net een huisje uit de Efteling. Helaas heb ik hier geen foto’s van. Het was een leuke uitstap maar 1 foto mis ik nog. Die hou ik over voor morgen. Maar wat is er morgen?

Liefs Birgitt

One thought on “Antwerpen in pictures

Geef een reactie

