The healthy project: voorbereiding

Ik weet dat het al weer even geleden is maar ik ben er weer helemaal bij. De afgelopen dagen waren heel erg druk maar ik kreeg er wel goede punten voor in de plaats. Altijd fijn. Ik had jullie belooft dat ik met een schema zou afkomen voor de squats. En die heb ik gevonden, en wel op de site van girlscène. De training zal van start gaan vanaf 1 maart. Zo is het makkelijk om de dagen te volgen. Hier heb je het schema als je ook wil meedoen.

 

Ook ben ik al een beetje begonnen met de sit ups. Eigenlijk meer door een uitdaging door Jan. Hij vertelde mij dat hij 120 sit ups doet in een set van 40-30-25-25. Dus daagde hij mij uit. HET IS ME GELUKT! Ik was heel erg blij dat het me gelukt was. En ik stond best versteld dat ik het niet zo moeilijk had. Ook had ik amper spierpijn de volgende dag. Alleen op het einde van de laatste set van 25 sit ups had ik het een beetje moeilijk. Ik ben ook al goed bezig geweest met gezond eten.  Ik had afgelopen week een lekker potje platte kaas met gesneden stukjes peer en appel bij. Het lukt me al aardig om minstens 2 stukken fruit per dag te eten. Soms moet ik er nog een beetje op letten maar ik vind het lekker als ontbijt of na school als ik (bijna altijd) heel veel honger heb. Binnen een paar weken post ik elke week een samenvatting over hoe het gaat met alle trainingen. Voor de sit ups hou ik nu een set van 120 aan. Tot dat het me super af gaat en dan kan ik als nog het aantal verhogen. 

Veel succes aan iedereen die mee doet!

Liefs Birgitt

Geef een reactie

