Fourteen lovesongs for the fourteenth

Zijn jullie nog niet klaar met Valentijn? Hoe kan het ook anders. Heel het weekend romantische films. Het is eigenlijk meer een weekend dan een dag. Ik vind dat ik dan nog wel met een leuk Valentijn dingetje mag afkomen. Deze morgen vond ik een super leuk album van een zanger die niet zo heel bekend is bij de jeugd. Maar als je ooit Hannah Montana de movie hebt gezien zal je hem toch wel herkennen.

Iedereen kent dit lied toch zeker wel?

Nu vond ik deze morgen dus een super cool Valentijns album van deze geweldige Rascal Flatts. Het heet Fourteen lovesongs for the fourteenth. Coole titel vond ik zelf. Het leuke aan deze cowboy  is zijn super speciale warme stem. Ik ben er zelf helemaal weg van. En country muziek is al helemaal vrolijk. Als je dit ’s morgens op zet terwijl de zon je kamer begint te verlichten en zo een leuk kleurtje krijgt dan staat er automatisch een glimlach op je gezicht. Ik garandeer het je.  Weer een paar leuke voorbeeldjes van het album kan je zelf achteraf nog kijken of je meer wil luisteren. Het is best wel oud maar super mooi.

Veel plezier met deze vrolijke Valentijn muziek. Een mooie weekend afsluiter.

Geef een reactie

