Celebrating!

 

 

 

MET WAFELS!

 

 

WP_000403

 

Ja maar wat vieren we dan Birgitt? Ik kocht een doos chocolade wafels van de Chiro deze middag om toch wel een kleine mijlpaal te vieren. Namelijk:……(trommelgeroffel in mijn gedachten)ik heb de 1000views berijkt! Toen ik deze morge mijn statistieken bekeek en ik dat getalletje zag staan kon ik wel een gat in de lucht springen. Zo snel dacht ik. Dat moest gevierd worden met wafels!Daarvoor wil ik iedereen die mijn blog leest bedanken en zeker als je reageert. Ikvind het altijd super leuk. Door jullie doe ik dit extra graag.

Ik heb nog een paar mededelingen/vragen:

  • Ik weet dat men foto’s van een slechte kwaliteit zijn. Maar niet voor lang meer. Zoals jullie misschien al weten ben ik binnen een maand en 5 dagen jarig (ik word 16) en heb daarvoor een goede camera gevraagd. Dat word een leuke meerwaarde en het ziet er ook professioneler uit.
  • Verder wil ik even een polshoogte krijgen van mijn prestaties de komende tijd. Dan vooral op afbeelding van de week en het verhaal van Junior journalisten wedstrijd? Ik heb namelijk voor de jeugdbeweging liefdes brieven moeten schrijven. Het was een hele klus. Nu vroeg ik me af of jullie het interessant vinden om die ook eens te lezen. De mensen op school waren in iedere geval heel erg enthousiast.
  • Hoe was jullie Valentijnsdag. Die van mij was erg leuk. Nog een klein geheimpje: er komt waarschijnlijk een leuke diy aan. Maar shhh.

Dat was het tot de volgende post!

Geef een reactie

