Happy valentine’s day!

Valentine

Hallo iedereen

Allereerst wil ik jullie allemaal een fijne valentijnsdag. Wat gaan jullie vandaag doen met de vriendjes en vriendinnetjes. Om mijn vriendinnen zich zelf niet alleen te laten voelen speel ik voor hen de rol van valentijn. Haha nee, Jan en ik vieren geen valentijn met cadeau’s en veel tierlantijnen. Wat ga ik doen vandaag. Ik ga vanavond relaxen na het vier uur lange werken aan het bereken van voedingsmiddelen (saai). Waar ik net mee klaar ben(zit op school). Daarna ga ik lekker met men boyfriend frietjes eten bij men kleine omatje. En dan gaan we een filmpje kijken bij een vriend van Jan. Doen jullie iets speciaals met Valentijn? Ik zelf zou het wel leuk vinden om verrast te worden. Maar aan de andere kant vind ik het een commerciële dag. Nu heb ik het geluk dat ik over net iets langer als een maand jarig ben EN ik 16 word. Dus krijg ik dan wel een cadeautje en dan ben ik ook blij. Dus Jan je mag met de ideëen afkomen. 😉

Dat was het voor nu. Heb een fijne roze hartjes Valentijnsdag!

One thought on “Happy valentine’s day!

Geef een reactie

