Afbeelding van de week #7

as autumn leaves

Gister avond was ik tussen het studeren van mijn minerale verbindingen een geweldige afbeelding tegengekomen. Ik dacht:” ah wat een leuke afbeelding van de week.” Dus hier is hij dan. Wat vinden jullie tot nu toe van de afbeeldingen van de week? De afbeelding is toch wel een laatst gevonden afbeelding. Ik vond hem op facebook. Wat leuk is want dan is het ook super recent. Het plaatje van de 7de week al weer vind ik echt wel passen. Er stond als beschrijving bij As autumn leaves. Waarbij ik moest denken as we skip winter. Want dat is dan weer super spijtig. De meeste mensen vinden het totaal niet erg om de barre koude van de winter over te slagen. Maar ik wel. Jullie weten het waarschijnlijk niet maar ik ben een echte wintersporter. De enige sporten die ik beoefen zijn schaatsen en skiën. Vooral skiën, daar ben ik echt mee opgegroeid. Ik ben er mee begonnen toen ik 3 jaar was en nu zit nog steeds in men Zwitserland pyjama shirt. ( Deze post schreef ik al gister avond). Dus voor mij is er een deel van mijn ritme en nodige dosis kou en beweging kwijtgeraakt. Natuurlijk is de afbeelding ook leuk en moeilijk in elkaar gestoken. Wat is jullie favoriete seizoen? Niet dat ik zomer niet leuk vind. Ik vind het nog steeds moeilijk kiezen. Leren jullie al een beetje bij over mij?

2 thoughts on “Afbeelding van de week #7

  1. Marloes februari 14, 2014 / 10:45 am

    Ik ben totaal geen winter persoon! Geef mij maar lente of herfst! Ik vind mild weer met een ietsiepietsie zon heerlijk! 🙂

    • checkeredblouse februari 14, 2014 / 10:48 am

      Een beetje zo als nu maar dan wel als de zon fel schijnt. dat is ook heerlijk ja.

Geef een reactie

