My new favourite artists

bands

Ik ben eens aan het kijken tussen mijn suggesties van spotify. Je kent het wel die mails die je krijgt maar nooit bekeken hebt. Ik dacht laten we toch eens kijken of er iets interessants tussen zit. Blij dat ik ben! Ik vond echt super mooie bands. Als je mij post over de slaapliedjes hebt bekeken en het stond je wel aan dan is dit ook zeker iets voor jou. Je kunt het hier terug vinden. Bij elke band heb ik een van men favoriete liedjes geplaats om een mooi beeld te krijgen. Ik hoop dat ik jullie kan inspireren.

  • Bronze radio return: Een band met hele vrolijke muziek. Als ik dat luister is heel de dag rozengeur en maneschijn.
  • The lone bellow: een soort country blue grass achtige band. Jullie weten ondertussen wel hoe het komt dat ik fan ben van country. Zo niet, je leest het hier.
  • Brandi Carlile: een zalige powerwoman. Die overigens johnny Cash goed kan nadoen. Ze heeft rustige naar de country achtige muziek.
  • Noah: Een jonge man met een moderne stem. Hij heeft hele mooie acoustische liedjes. Ook leuk om mee in slaap te vallen

Wat vinden jullie er van?

2 thoughts on “My new favourite artists

  1. Rowan - Rebels maar Romantisch februari 12, 2014 / 1:01 pm

    Wat een goede vondsten! Ik vind ze allemaal wel tof. Bronze radio return ga ik zeker nog vaker luisteren. 🙂 Zelf vind ik Binti op het moment heel leuk.

    • checkeredblouse februari 12, 2014 / 8:10 pm

      Ik heb dat eens opgezocht en dat is ook zeker niet slecht. We gaan elkaar nog goed kunnen helpen denk ik. 😉

Geef een reactie

