Broodje zalm

Hallo iedereen

Het is weer even geleden. Sorry sorry sorry. Hebben jullie mij al gemist? Ik jullie wel ook al had ik nog wel wat reacties binnen gekregen. Heel erg leuk. Dankjewel. Afgelopen week ging ik met mijn mama lekkere broodjes maken. Super gezellig om dan mee naar de winkel te gaan en lekkere ingrediënten mee te brengen. Ik zat al weken met een broodje dat ik eens wou maken maar nooit aan gekomen ben. Eind vorige week is het mij dan toch gelukt. Omdat ik vorige week dan de leuke reactie had van J.Buskens (even ter informatie dat is dus mijn vriend Jan) om cooking wednesday te organiseren. Het was dit keer vrijdag maar dat maakt niet uit. Jan heeft wel een beetje vals gespeeld aangezien hij op woensdag altijd langs komt bij mij. Nu gaan we dan toch eindelijk over op het gerechtje. Ik ben een fan van broodjes ( vooral die van de La Place). Een broodje met kaas of een beetje beleg. Heerlijk! Ik wou dit keer iets niet super eenvoudig maken. Ik maakte het volgende.

Een broodje besmeerd met philadelphia met kruiden daarop plakjes gerookte zalm en daar had ik sliertjes komkommer geschild met de dunschiller in azijn geweekt en met peper gekruid.

Als je een fan bent van zalm is dit een heerlijk. Met mooie kleurtjes nog ook. Ik ben er vergeten een foto van te trekken. (Sorry). Dit was het voor vandaag. Wat is jullie favoriete broodje? Meer recept ideetjes doen?

Geef een reactie

