Summer rain douchegel

Summer Rain

Ik vond het wel eens leuk om mijn nieuwe favoriete douchegel met jullie te delen. Ja ik weet het, het is weeral van de Rituals. Ik moet toegeven dat ik thuis best wel veel Rituals producten heb staan. Maar deze is nu echt wel de beste. Vroeger had ik altijd die schuimzeep maar toen mama deze kocht wou ik niets anders meer. Waarom? Deze ruikt zoooooo lekker. Het is gemaakt van de pioenroos en lotusbloem. Geen idee wat dat is. Maar dat heb ik best wel vaak bij de Rituals. Het is zo een fijne zeep. Je kan deze beter doseren als de schuim. Bij de schuim komt er meteen zo een blop uit en dan droogt je huid sneller uit. Deze is ook lekker schuimend goed doseerbaar en ruikt verrukkelijk. Ik laat men washandje altijd liggen op de badrand om er nog eens extra aan te ruiken omdat het zo geweldig is. Dus ik zou hem al zeker eens gaan uittesten in de winkel.

Geef een reactie

