Zara: nieuwe trui + nieuwe collectie

Hey hey iedereen

Ik heb me vanavond weer genesteld in mijn kamer die ik nu gepromoveerd heb tot blog bunker. Van waar dat? Mijn nachtkastje heb ik zowat omgetoverd tot een munitietafel gevuld met lippenbalsem,notitieboek,tissues,oortjes en ga maar door. Kortom als ik mezelf isoleer in die bunker van mij dan is een nieuw artikel gegarandeerd. Dus hier ben ik er weer met gloednieuwe inspiratie. 

Ik ben vorige week donderdag gaan shoppen in Breda. Zoals ik jullie al verteld had. Daar kocht ik een paar leuke nieuwe dingetjes. Ik vond het een beetje afgezaagd om alles te selecteren en dat aan jullie voor te schotelen. Maar wel een specifiek item. Namelijk mijn nieuwe trui van de Zara. Ik ben echt een fan van deze winkel. Meestal is dit de winkel waar ik de meeste kledij koop. Dit is mijn nieuwe trui.

 Afbeelding 5 van  van Zara

Ik vond hem zo geweldig omdat hij blauw ziet. Waarom ik dol ben op blauw lees je in het vorige artikel: Things I love. Het allerleukste is dat hij vanbinnen gewatteerd is en dus lekker warm en zacht. Een leuk klein detailtje is die letters die in gaas zijn.

Als laatste heb ik ook de nieuwe collectie even bekeken. Zijn jullie al bezig met de zomerkledij? Ik vind de kledij van de Zara zo uiteenlopend. Een geluk heb ik er is veel blauw. De meest voorkomende kleuren zwart,grijs, wit, baby & donker blauw. Voor de jeugd zit daar nog bruin bij. Het rare is er zijn zo een paar items die dan in een super felle kleur hebben: Turkooise of fuchsia. Van kledij voor de jeugd vind ik de prints en opdrukken geïnspireerd op bepaalde sporten. We zien honkbalshirts en tennis truien voorbijkomen. Een beetje eigenaardige maar leuke collectie. Wrees niet het leger thema is nog niet helemaal voorbij. Het zou heel jammer zijn want ik zie veel jongeren onder ons met dat thema rond lopen. 

Geef een reactie

