Help!

but you dont

Door de stijgende statistieken vond ik het wel leuk om jullie te vragen wat ik nog moet gaan doen met men blog. Ik heb men notitieboekje er even bij genomen. Ik zal even op een rijtje zetten wat ik in gedachten had en dan zou ik het super vinden als jullie mij vertellen wat jullie graag willen lezen. De meeste suggesties zijn op lange termijn. 

  • Guest blogs: Dat ik in samenwerking met een andere blogger een artikel schrijg over iets dat we gemeen hebben. 
  • DIY wednesday: om de maand een blog posten met mijn 2 vriendinnen Janne en Lore. Dan werken we een leuke diy uit en stop ik het in een photo diary.
  • Plog: Een super uitgebreide dag in foto’s beschreven.
  • Short story: een kort verhaal waar ik pas ben aan begonnen. Het is een romantische fictie. 

Als jullie het leuk lijkt om mij een van deze suggesties te laten uitwerken. Laat dan vooral een reactie achter. Ik ben je dan zeer dankbaar. Als je zelf een leuk idee hebt mag je dat ook altijd reageren of mij een mailtje sturen. Als laatste wil ik vandaag de viewers bedanken. het is de eerste dag dat er over zoveel landen word gekeken. Thanks guys!

 

3 thoughts on “Help!

  1. Lore februari 1, 2014 / 3:38 pm

    Heeii Birgitt, ik kan nu al niet wachten op je short story! Ik heb al een aantal keer een verhaal gelezen en het verbaasd me steeds! En natuurlijk vind ik de DIY ook een super idee!
    Lore

    • checkeredblouse februari 5, 2014 / 12:45 pm

      Leuk idee ik ben zeker al van plan om diy’s te doen op woensdag middag maar koken kan ook.

Geef een reactie

