Things I love

thing I love

Toen ik deze week de melding binnenkreeg dat ik meer verkeer kreeg op mijn kleine blogje dacht ik dat het wel eens tijd word dat jullie mij een beetje beter leerd kennen. De afgelopen week heb ik veel meer reacties  gekregen op mijn posts. Wat ik heel erg leuk vind. Doe zo maar voort hoor. Ik heb voor jullie even een paar leuke kenmerkjes op een rijtje gezet zodat jullie een zicht krijgen over wie ik ben. Want een leuke blog lezen is een ding. Een beetje afweten van de blogster zichzelve is een ander he?

Muziek

Ik denk dat veel of bijna iedereen van mijn leeftijd veel met muziek bezig is. Als je je facebook checkt, als je opstaat, om je in slaap te zingen. Het verschil zit hem in het genre en generatie muziek. De meeste meisjes van mijn leeftijd (dus rond de 16) luisteren graag naar One Direction, Bastille,Avicci en die soort muziek. Kortom hedendaagse popmuziek. Bij mij is dat heel anders. Ik luister liever naar hardere muziek: Iron Maiden, The scorpions. Dit is natuurlijk al van een generatie terug. Maar natuurlijk is dat niet het enige wat ik luister. Ik ben ook gewoon nog fan van Taylor Swift en The Civil Wars. Meestal grijp ik dan iets sneller naar onbekende muziek omdat die minder commercieel gemaakt is. Ik heb echt een hekel aan commerciële omdat het zo simpel is. Luisteren jullie veel muziek?

Lezen

Ik ben ook een echte boekenverslinder. Zo heb ik er al enkele op mijn al gelezen lijstje staan. Maar ook nog heel erg veel op mijn nog te lezen lijstje staan. Graag lees ik romantische fictie boeken. Soms schrijf ik er zelf ook. Dit zijn dan korte verhalen met inspiratie uit tv series en films. Een paar van mijn favoriete boeken zijn de honger spelen. Geniale verhalen zijn dat. Ik hoop ooit op een dag ook zo een topper te kunnen schrijven. Tot dan hou ik het bij bloggen.

Fleese dekens

Ik ben iemand die snel moe en daarom ook snel koud krijgt. Met dat in je achterhoofd kan je je ongeveer wel bedenken hoe veel fleese dekentjes dat ik heb thuis. Als ik in de bank zit heb ik altijd een dekentje bij mij. Het is zo een gewoonte geworden. Natuurlijk is het toch geweldig om met je vriend onder een dekentje een leuke film te kijken. Meer moet je toch niet hebben?

Lippen balsem

Lippen balsems is een echte verzameling aan het worden. Ik heb niet zo een super grote last van droge lippen. Het is gewoon fijn om een voorraadje balsems bij te hebben denk ik dan. Ik heb er toch standaard twee bij. Plus nog eentje in mijn pennenzak van school. Voor kerst kreeg ik van mijn vriendinnetje Janne een baby lips pink punch. Die mijn collectie weer iets deed uitbreiden. Op dit moment heb ik twee baby lips in mijn verzameling:pink punch en intense care. Top balsempjes!

Romantiek & romantische films

Op het vlak van romantiek ben ik een echte meisje meisje. Ik ben echt een heel romantisch type en vind het dan ook leuk dat ik een vriend heb die ook een beetje romantisch is. Gezellig bij kaarslicht film kijken vind ik een topavond. Liefst nog een romantische film ook. Want dat is ook een kenmerk van mij. Mijn liefde voor romantische films ligt heel hoog. Van the notebook tot Dear john en terug naar Letters to Julliet. Ik ben er helemaal weg van. Spijtig genoeg dat jongens het niet zo leuk vinden. Kijken jullie graag romantische films? Zo ja welke?  

Blauw

Ik ben een super grote fan van de kleur blauw. Ik heb super veel kledij in de kleur. Met voorkeur op delfs of donker blauw. Als je ooit een voorwerp moet voorzien van een leuke kleur voor mij. Aarzel dan niet, blauw wint altijd. Het is zo een leuke kleur omdat ik ook helemaal into het marine thema ben. Ankers overal. Het blauwe in combinatie met rood en camel bruin is alles voor mij. Wat is jullie lievelingskleur?

Jeansjasjes & geruiten blousen

Het grootste kenmerk van mij, eindelijk! Het enige waar iedereen mij aan zou kunnen herkennen is of een jeansjas of een geruiten blouse (of allebei) Vandaar de naam van mijn blog. Ik werd heel vaak aangezien van het meisje met de geruiten blousen. Zelf heb ik al 7 verschillenden en die collectie groeit nog steeds. Van waar het jeansjasje? Ook iets wat ik vaak draag.  Het is zo makkelijk en past  op veel van mijn kledij. Wat is jullie favoriete kledingstuk?

Thee

Van alle dranken op de wereld drink ik het meeste thee. Ik ben bijna verslaafd om het zo te zeggen. Mijn vriend jan vond het bij deze dan ook leuk om voor elke gelegenheid mij theezakjes te geven. Zo kreeg ik met Kerst ook een doos met verschillende smaakjes. Heerlijk zo probeer je weer iets nieuws. Intussen in de Russian earl grey een van mijn nieuwe favorieten. Wat voor thee drinken jullie graag?

Tv series

Ik ben sinds kort ook begonnen met series online te volgen. Zo heb ik op een paar maanden The Vampire Diaries bijgekeken. Het is echt een super leuke serie. Als je van fictie houd moet je zeker eens een aflevering proberen. Sinds afgelopen maand ben ik ook begonnen met Once Upon A Time. Een programma over sprookjes in de werkelijkheid. Ook heel erg leuk. Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben ben ik een sprookjes fan. Zelf ben ik ook bezig ze te schrijven. Het houd je een beetje kind en dat is geweldig. Wat kijken jullie zoal?

Natuurlijk zitten hier ook mijn familie en men twee beste vriendinnen Janne en Lore en men vriend Jan bij. Waar ik super gehecht aan ben. Ik hoop dat je een beetje een zicht hebt gekregen over mij. Hopelijk ben ik toch een beetje een interessant persoon. Tot de volgende post!

Geef een reactie

