Six: Gold and Green

Hey fijne bloglezers

Voor dat ik straks lekker uit ga met de meiden dacht ik nog even een leuk artikeltje te plaatsen. Afgelopen donderdag ben ik na school naar Breda geweest. Dat is op donderdag avond open tot 9 uur dus hebben we lekker lang kunnen shoppen. Iets wat ik altijd doe als ik in Breda kom is een sierraad uitkiezen in een van mijn favoriete accesoire winkels: de six.Nu kun je natuurlijk wel denken hoeveel artikelen ik van die winkel al eens gescoord heb. Op lange termijn echt veel. Maar je draagt wat je graag ziet op dat moment en dat wisselt natuurlijk. Dit heeft ook te maken met de leeftijd. Dus toen ik er deze week was en die uitgestalde tafel met de nieuwe lijn begonnen men ogen te glinsteren. Ik ben dol op die kleur specifieke kleur groen. Ik had ooit een broek in die kleur maar er is toen een potje vloeibare typpex over gevallen. Die onhandige jongens in mijn klas toch. Je geïnspireerd op blaadjes en veertjes. De kleur doet mij denken aan de kleur ogen Ariëlle de kleine zeemeermin zou hebben. Ja, ik heb een grote fantasie. Ze zeggen dat dat mij een goede schrijver maakt. Ik heb een armbandje gekocht helaas heb ik er nog geen foto van. Het is een goud (natuurlijk) armbandje van blaadjes met kleine smaragd groene diamandjes. Hier selecteer ik nog een paar van de mooiste artikels van de nieuwe lijn.

aa182a81ce

Ik ben normaal niet zo een grote ketting type maar deze vind ik echt mooi niet te druk maar toch opvullend. Ik draag zelf bijna alleen maar goud dus paste deze lijn perfect bij mij.

0d1a2908bd

Eveneens heb ik weinig grote oorbellen. Ik vind ze heel mooi maar durf ze nooit te kopen voor mezelf omdat ik bang ben dat het overdreven is. Of ze me niet echt staan. De kleur vind ik geweldig. Als ik bijpassende kledij had zou ik ze meteen kopen.

bf7d038dec

Dit vind ik een geweldige tas. Ik zou dit persoonlijk gebruiken in een zwart met grijze outfit of iets met weinig kleur. En dan dit gebruiken als uitspringende kleurschakering. Ik zou deze tas kopen omdat hij mij wel handig lijkt. Ik kan niet tegen tassen waar je je spullen niet fatsoenlijk in kwijt kan of ze niet terug kunt vinden. Mijn moeder heeft dit probleem heel vaak. Ik vind het ontwerp heel leuk. En de kleur past perfect bij mijn All Stars. Die zijn in dezelfde kleur.

Dat was het weer voor nu. Nog een kleine mededeling: de shortstory project is van start binnenkort krijgen jullie een sneakpeak. Als je graag romantische fictie leest dan word het nog iets voor jou. Tot de volgende post!

Geef een reactie

