It’s a wrap conditioner

Zoals jullie misschien al gezien hebben op de schaarse aantal foto’s die op men blog staan heb ik vrij droog en pluizig haar. Dit probeer ik tegen te gaan. En vandaag ga ik jullie mijn kleine wondermiddeltje delen. Ik gebruik de It’s a wrap conditioner van Rituals.

It's a Wrap

Een hemels product! Het ruikt heerlijk naar kersenbloesem en mijn haar word er echt glad van. Bij de meeste conditioners verkrijg ik niet het zelfde effect als bij deze. Het leuke is als je veel tijd hebt en je laat hem lang intrekken dan krijg je een masker. Ik vind het dan echt leuk om mezelf een moment verzorging en relaxing te geven. En jezelf is goed te verwennen. Ik voel me dan altijd super als ik uit bad kom. Voor meiden met droog haar is dit een wondermiddeltje. Zeker is uitproberen.

One thought on “It’s a wrap conditioner

  1. Amy januari 25, 2014 / 11:16 pm

    ben erg benieuwd naar dit product, klint in ieder geval goed xx

Geef een reactie

