The Hunger Games Mockingjay ketting

Bij het kerstfeest van mijn schoonfamilie zat er een afbeelding van een mockingjay ketting bij. En vorige week heb ik hem eindelijk gekregen. Ik vind hem zo mooi. De ketting komt uit de film The Hunger Games dat oorspronkelijk een broche was. Natuurlijk hebben ze er vanalles van merchandise van gemaakt. Ik wil nu proberen een hele outfit samenstellen geïnspireerd op de outfit’s van Katniss. Jullie zullen nu wel gemerkt hebben dat ik een totale Hunger Games fan ben. Ja dat ben ik wel een beetje. De boeken zijn zo een goede combinatie tussen drama romantiek en avontuur. Lezen jullie graag? En wat vooral?

Geef een reactie

