Afbeelding van de week #3

Tumblr

Hey iedereen

Ik weet het. Het is al weer een week geleden dat er een artikel verscheen op mijn blog. Gelukkig kun je nog leven van afbeelding van de week tot de volgende afbeelding van de week. Hierbij beloof ik plechtig dat je binnen dit en het eind van het weekend overladen zult worden. School was een beetje druk. Het word er niet beter op. Vandaag werd er mij nog meegedeeld dat ik les moet gaan geven over drugs en alcohol preventie. Word leuk!. Ik heb nog nooit echt les gegeven. Kan amper ik ben nog geen 16. 

Ik denk dat deze afbeelding van de week je wel een beetje laat watertanden. Eigelijk die van vorige week ook. Niet? Ik vond deze wel bijpassend omdat het mij wel een droom lijkt om naar zo een shop te gaan. Maar nu niet Birgitt! Je bent aan het sportief doen! By the way daar krijg je binnenkort ook een update van. Word de moeite. De afbeelding past bij deze week omdat ik met mijn vriend Jan muffins had gebakken. Uiteraard uit mijn Nutella recepten boek die ik kreeg voor Kerst. Ze waren heel lekker. Ik ga nog heel veel receptjes moeten uitproberen. Dan laat ik het jullie weten. Geniet van jullie Nutella!

Geef een reactie

