afbeelding van de week #2

Yess šŸ˜šŸ˜

Deze week kwam ik deze afbeelding tegen.Natuurlijk als je deze twee spetters tegen komt scroll je wel even terug.Want ja ze zijn nou eenmaal niet echt lelijk. Ik vond deze quote wel leuk. Want in de meeste gevallen is dit dus ook echt waar. Hoe durven ze ons zo te verleiden! Ik vind het niet zo erg hoor. Op de afbeelding staan Ian Somenhalder en Paul Wesley op. Ze spelen Damon en Stefan Salvatore in The Vampire Diaries. Ik ben een echte fan van deze serie. Heerlijk zo een spannende roman.Ā Welke tv series volgen jullie? Ik ben in het algemeen wel een fan van fictie. Het maakt dan al niet meer uit of het een serie of een film of een boek is. Vampieren is toch nog een grote aantrekingsfactor. Zijn jullie ook into the vampire theme? Ik wel in ieder geval.Wat vinden jullie de beste tv programma? Voor mij is dat Tve Vampire Diaries en dan ook natuurlijk The Originals. Deze serie volgt op het verhaal van The Vampire Diaries. Zo pas ben ik ook begonnen met Once Upon A Time. Ook een hele leuke fictie reeks.Ā 

Geef een reactie

