Afbeelding van de week #1

Afbeelding van de week #1

Welkom bijmijn nieuwe wekenlijkse “dingetje” of hoe je het wil noemen. Ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn als ik een soort van artikel had dat elke week terug zou komen. Ik wil dat jullie elke week op het puntje van jullie stoeltje,bank, of zelf longue chaise (zoek maar op als je niet weet wat dat is). Dus toen zei ik tegen mezelf:”Let’s make it happen!” Bij deze beste bloglezers, de eerste editie van afbeelding van de week. De bedoeling van dit “ding” is dat ik elke week een inspirerende afbeelding zoek en die met jullie deel. Natuurlijk komt er een uitlegje bij. Dit kan gaan over mij of iets wat er gebeurt is.

De afbeelding van deze week is een collage van disneyfiguren op de cover van Vogue. Ik koos deze afbeelding omdat ik stiekem nog steeds een hele grote Disney fan ben. Ik zal een klein geheimpje met jullie delen. Elke keer als ik in de Disney store in Antwerpen kom hoop ik nog steeds dat de jurken van de prinsessen er ook in mijn maat zouden hangen. Don’t judge me elk klein meisje droomde er ooit van prinses te worden. Dus wat is er een meer geschikte afbeelding dan mode in combinatie met Disney prinsessen.En ze zijn ook heel mooi getekend. Kon ik dat ook maar.

Geef een reactie

