Mijn nieuwe geurtje

Eau de parfum

Iedereen kent het wel denkt ik. De feestdagen zijn geheel achter de rug en je hebt een volledig nieuwe voorraad met geurtjes en zeepjes. Want dat is toch het makkelijkste cadeau voor mannen en vrouwen niet? Ik doe het ook hoor. Een lid van de schoonfamilie die je niet goed kent. Die geven we een populair geurtje of een shower gel om op save te spelen. De Flowerparty By Night van Yves Rocher heb ik gekregen voor mijn kerst. Maar dat is weer een totaal ander luchtje dan die ik al thuis heb staan. Ik kreeg de kleine versie van 30ml met een mini shower gel in een leuke cadeauverpakking. Het is echt een super lekker fris luchtje. Dus ik moet al bekennen dat men shower gel flesje is al bijna leeg. Het is een absolute topper. Leuk voor alle gelegenheden en niet te sterk. Dat je de mensen om je heen niet bedwelmd. Voor mij is de grote versie van 50 ml al klaar voor op mijn verjaardags wishlist.

Geef een reactie

