Slechte start

New Year | via Tumblr

Hey iedereen

Ik wil jullie ten eerste al een geweldig nieuw jaar wensen. Hebben jullie het goed gevierd? Bij mij was het niet zo spetterend en spectaculair. Het plan was om met vriendinnen (Jana,Janne,Lore en ik) een filmpje te kijken en samen leuke dingen doen. Dit liep echter minder goed af voor mij. In de vooravond werd ik een beetje ziek. Ik kreeg last  van hoofdpijn en daarvan kreeg ik nog eens een misselijk gevoel in mijn buik. Kortom er zat geen spetterend nieuwjaarsfeest op mij te wachten. Na lang nadenken heb ik toen besloten om niet weg te gaan en dan maar alleen thuis te blijven. Niet echt de leukste manier om de jaarovergang door te maken. Wees maar niet bang uiteindelijk kreeg ik honger en is mijn moeder me komen halen en ben ik bij de vrienden toch nog even mee gaan dineren. Voor wat ik nog waard was op dat moment. Hoe hebben jullie het gevierd? Laten we hopen dat het verdere jaar veel mooier gaat verlopen. Dan is die slechte start toch nog de moeite waard. Een ding is toch goed verlopen. Ik ben gister gestart met de  AB challenge en het ging eigelijk zeer goed. Als er echte verandering verschijnt zal ik jullie op de hoogte houden. Tot zo ver de start van 2014.

(Afbeelding van WeHeartit.com)

 

One thought on “Slechte start

  1. Claudie van opstal januari 2, 2014 / 1:19 pm

    Dat is niet zo prettig om het jaar te beginnen maar het is nog maar net begonen dus we hebben nog veel dagen te gaan in het komende jaar een fijn 2014 !!!

Geef een reactie

