Goede voornemens : …

New year

Ik postte gister het artikel over die buikspier challenge die ik wil starten in het nieuwe jaar. Als een soort goede voornemen. MAAR dat zijn ze intussen niet allemaal. Toen ik gister in bed lag en aan het nadenken was bedacht ik dat het lijstje met de voornemens nog wel wat kan verlengen. Dan ben je net zo een late night worker. Die over statistieken en nummers zijn hoofd aan het breken is. Gister was het wel een beetje zo. Waarom? Mijn vriend Jan is vrijdag vertrokken op skivakantie naar Frankrijk. Zie ik gister op het nieuwsbericht dat er vijf mensen zijn overleden aan het eigen gemaakte ontstaan van een lawine. Dat zijn dan wel de feiten die je ’s avonds wakker houd. Het heeft wel een paar mooie voornemens doen ontstaan. 

  • Gezonder eten: Nu ik het komende jaar een beetje ga sporten. Of toch een poging doen tot een echte regelmaat aan beweging. Buiten naar school fietsen dan. Dus dat gaat vooral inhouden veel water drinken en veel groenten en fruit eten. Moeilijk ik het niet je moet het alleen niet vergeten. Het is niet bedoeld als een dieet. Meer als een gezondere kijk op het leven. Ik hoop dat ik mij er ook energieker door voel 
  • De AB challenge halen: Het artikel dat ik gister besproken heb. Wish me good luck!
  • Meer gaan doen met Jan: Als we afspreken op woensdag namiddag doen we eigelijk amper iets. We liggen gewoon wat te hangen in de bank. Het komende jaar wil ik eens wat meer gaan doen. Een uitstapje hier en daar. Zodat we eens wat gezien hebben of eens iets gedaan hebben. Wat zouden jullie graag doen als uitstap met je vriendje?
  • benutting van vrije tijd: in mijn vrije tijd doe ik niet zo veel. Intussen is mijn blog al een dagelijkse routine voor mij. Maar ook voor mijn vriendinnen om het te lezen. Afgezien van dat zit ik in de jeugdbeweging/ Maar dat is maar 1 keer om de twee weken. In 2014 komt daar natuurlijk ook nog de musical bij. verder bedenk ik mij net dat ik het nog druk genoeg ga krijgen en dat brengt ons bij nog een voornemen.
  • Het jaar van de 16 vieren: In 2014 word ik 16 en dat brengt vanalles met zich mee. Niet? Als aller eerste hoor ik het jullie al bijna zeggen: SWEET 16! Ja dat word zeker georganiseerd. Niets super groot. Gewoon een gezellig feestje met vrienden en vriendinnen. Tegen die tijd laat ik het jullie weten hoe het allemaal in elkaar zit. Maar niet alleen het  feestje is van belang. Ook de zoektocht naar de perfecte studentenjob en deze zomer een paar daagjes met de meiden op reis. En natuurlijk genieten van de party’s die ik mag meemaken. Want niet alleen ik word 16. Er zullen er nog veel volgen en het word echt te gek!

Het ziet er naar uit dat het jaar 2014 er veelbelovend uit ziet.  Wat gaan jullie allemaal doen? Van mij voor jullie alvast de beste wensen voor  2014. Laat het een spectaculair jaar worden met veel artikellen van mij. Jullie mogen ook het volgende jaar een kijkje nemen vanaf de eerste rij in mijn gloednieuwe jaar. Dus wees alvast maar benieuwd want het duurd niet meer zo lang. Maar niet alleen mijn blog maar ook die van anderen. Dan zijn we nu aangekomen op het moment dat ik nog een extra bedankje wil geven aan een paar bloggers die mij een duwtje in de rug gaven met de start van checkeredblouse. Dankjewel Demi (RefinedSense) en Anne (Anne Solveig)

http://www.bloglovin.com/frame?blog=7018001&group=0&frame_type=b&link=aHR0cDovL2FubmVzb2x2ZWlnLm5sLw&frame=1&click=0&user=0 

voor het helpen en de extra tips die ik kreeg. Maar nog een klein extra bedankje aan Anne voor een grote inspiratie bron te zijn. Je behoord in zo een korte tijd tot mijn favoriete blogs. Maar als laatste een groot applaus voor jullie. Omdat jullie de start in 2013 al zo geweldig gemaakt hebben.  

Afbeelding komt van WeHeartIt.com

Geef een reactie

