Let’s challenge!

Image

Hey iedereen
Met de naderende start van 2014 was ik van plan om voor een keer goede voornemens op te stellen. Ja ja ik weet het, vaak worden ze opgesteld maar totaal niet nageleefd. Ik wil het natuurlijk wel goed doen.Stellen jullie goede voornemens op voor het nieuwe jaar? Zo ja, houden jullie je er aan? Mijn grote doelstelling voor het nieuwe jaar is een mooie platte buik. Ik vond (met dank van mijn vriend Jan) een maandelijks schema. Een soort van challenge dus zodat ik een doel voor ogen heb. Natuurlijk laat ik jullie een kijkje nemen vanaf de eerste rij. Ik hoop dat het goed gaat. Dit is de eerste keer dat ik zo iets doe. Maar met de steun van familie en vrienden weet ik dat ik een mooi resultaat zal behalen. Misschien dat het voor sommigen van jullie ook een stimulatie is. Laat dat dan zeker even weten. Dan kunnen we het “samen” doen. Sporten jullie veel?Β 

One thought on “Let’s challenge!

  1. Maartje februari 8, 2014 / 12:48 pm

    DIt ga ik ook eens proberen denk ik! Let the challenge begin today! πŸ™‚

Geef een reactie

