Kerstcadeau’s

Hey iedereen hoe was Kerst bij jullie? Bij mij was het echt super gezellig. Ik was gaan eten bij mijn schoonfamilie en het was echt heerlijk. Natuurlijk veel te veel.Wat hebben jullie gegeten? We hebben ook pakjes gekregen en als klapper op de vuurpeil moest mijn vriend Jan voor mij kopen. Ik heb twee super pakjes gekregen die er wel boven uitstaken. Ik kreeg een recepten boek met zo een 100 recepten met Nutella. In de vorm van een Nutellapot.

Afbeelding

 

Ik had ook lichtjes gevraagd en natuurlijk gekregen. Die heb ik dan van middag opgehangen. Niet bepaald de makkelijkste klus. En zeker niet als je Birgitt Van Opstal heet. Maar het is gelukt! Ik wou absoluut lichtjes hebben zodat ik goed kan lezen als ik ’s avonds in bed lig. Maar het is ook gewoon super gezellig. 

Afbeelding

 

Zo ziet het er uit. Leuk vind ik zelf. Het was echt een van de beste Kerstavonden die ik ooit heb meegemaakt. Hopelijk was die van jullie even leuk.

Geef een reactie

