winterglow

Ik kwam deze week thuis en had zin in een kopje thee. Niet echt abnormaal met dit weer. Dus ik ga op zoek naar mijn doosje met citroen thee. Dat is mijn standaard theesmaakje die ik bijna altijd drink. Maar ik zag een rood doosje staan op het plankje. Natuurlijk was ik nieuwsgierig welke nieuwe smaak mama had aangeschaft. Winterglow stond erop. En ik ben dol op de winter dus die moest ik proberen. Hij is echt geweldig. Een echte kerst thee. Het smaakje is vooral kaneel met een beetje sinaasappel en kruidnagel. Echt een lekker zoet smaakje. Zeker ook eens proberen. Zijn jullie ook zulke thee freaks? Ik vind thee echt een geweldige manier om mijn dosis water binnen te krijgen. Want ik drink soms niet genoeg en iedereen weet dat je genoeg water moet drinken. Mijn manier is dan om een lekker kopje thee te zetten. Dat gaat nu perfect met het theekannetje dat ik afgelopen weekend gekregen heb van Janne.

 

Geef een reactie

