Kerstklaasfeest!

Ja ja iedereen eergister was het zo ver. Het kerstklaasfeest met Janne en Lore. Ik had al eerder wat verteld wat we gingen doen maar het is wel een beetje anders afgelopen. We hadden in de vooravond een barbeque met de deelnemers van de musical. We hadden het weer niet echt mee en het was geheel buiten te doen. Het was op zich wel gezellig we kregen broodjes met barbequevlees ertussen en lekkere sausjes. Maar tegen zeven uur waren mijn voetjes een beetje verkleumd en zijn we richting huiswaarts getrokken. Stiekem was ik ook een beetje te nieuwsgierig naar de cadeautjes die ik zou krijgen van de meiden. Ik was ook heel benieuwd naar wat ze van het mijne zou vinden. Zijn jullie ook zo benieuwd naar wat ik heb gekregen dan krijg je het nu te weten. Ik zet ze even op een rijtje het waren er wel een aantal.

Van Lore kreeg ik een lijmpistool om leuke dingen mee te knutselen. Ik wil er proberen de diy van Anne Solveig te maken met de kaarspotjes. Voor de rest ook een paar beautyproductjes: bodysplash,bodyscrub,bodymilk. Ook lekkere dingen in een leuke verpakking. Ik kreeg een leuke kom met twee zakjes hotcemel. Zodat ik lekkere chocolademelk kan maken.

Van Janne kreeg ik ook top cadeautjes. Onder andere de dvd My dad’s six wives. Iemand hem al gezien, en is hij goed? Een super leuke thee pot met een kommetje dat er in past. Echt super schattig! Met een paar oreo’s erbij was het helemaal af. Ook kreeg ik de babylips pink punch. Ik was er heel blij mee want ik wou ze altijd al eens geprobeerd hebben. Ik kreeg ook een super grappige magnetische bladwijzer. Echt nog een nuttig cadeau. Als beauty cadeau kreeg ik nog een kerst shower gell. Die ik deze avond getest heb echt super kerstachtig. Ik denk dat dit het ongeveer was. Wat heb ik zelf gegeven?

 

Ik had twee kommen van Blond Amsterdam gekocht met I hart my friends op. En dan twee leuke armbandjes van de Bijou Brigitte. Lekker bijpassend. En dan had ik nog een paar mini productjes van de bodyshop gehaald. Voor twee euro kon je daar van alle soorten mini productjes vinden. Dit had ik al eerder vermeld in de ideetjes voor kerstpakjes. Het was een heel leuk geheel en ze waren heel blij. Of dat denk ik toch? Niet meiden?

Het was een hele leuke avond en we hebben gezellig gekletst. Maar niet zo veel geslapen. Het is wel spijtig dat we uiteindelijk geen film meer hebben gekeken. Maar dat word een extra activiteit voor nieuwjaar. Ik zal dan zeker laten weten hoe het is geweest. Morgen het volgende kerstfeestje met het gezin en men oma en opa. Ik heb er super veel zin in!

 

 

Geef een reactie

