workout

Ik ben al een tijdje aan het denken om misschien te beginnen met fitnessen of een sport te gaan beoefenen om in conditie en in vorm te blijven. Het probleem is ik heb klierkoorts een soort ziekte waar je last hebt van vermoeidheid. Dit kan zeer langdurig zijn en soms is het heel erg vervelend. Dat is zo een beetje de reden dat mij tegenhoud om niet te gaan trainen. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik het niet aan kan of dat het veel te zwaar is. Spenderen jullie veel tijd in de sportschool? Zo ja misschien hebben jullie nog leuke oefeningen voor mij ik wil vooral mijn billen en buik trainen. Zodat ik tegen de zomer helemaal in shape ben. Als ik een beetje gesupporterd word zal het mij wel lukken. Zouden jullie het leuk vinden als ik een beetje post over mijn sportproces om ook een aansporing te zijn voor andere meiden die op het puntje van hun stoel zitten. Ik vond op We Heart It een leuke afbeelding met oefeningen om je billen te trainen. Wat vinden jullie er van? En als jullie extra tips hebben mag je altijd reageren.

Doing It For Me. | via Tumblr

Geef een reactie

