bedroom tour

Hoi Hoi iedereen achter hun laptops

Waarom ben ik zo blij? Jaaa het was vandaag de laatste dag leren van die kwellende proevenweek! We hebben morgen een top afsluitertje namelijk Godsdienst van onze vriend Dirk Mulleman. Les van Meneer Mulleman betekent debateren en argumenteren over van alles en nog wat en niet veel leerstof. Dus bloglezers bedank allen de heer Mulleman voor een extra artikeltje. Oh leuke vraag: hadden jullie examen? Zo ja, gingen ze goed? Nu zijn jullie zeker heel benieuwd over wat ik wou schrijven vandaag.Goh domme Birgitt titel duh! Ik kwam op het leuke idee om eens wat meer te vertellen over mezelf, en hoe gaat dat beter door een kleine roomtour. Ik meld jullie van te voren het is niet opgeruimd (maar dat is niet mijn beste ding) zo zien jullie de werkelijke gang van zaken. 

Afbeelding

Mijn bedje ik ben dol op streepjes en dat is al gebleken op mijn dekbed.

Afbeelding

Mijn werkplek een echte troepzooi nu tijdens de examens nog even en dan een goede kerstopruimbeurt zal alles terug op orde brengen.

 Afbeelding

 

Mijn grote kast met de mijn naam op. De letters kreeg ik van mijn oma toen ik nog een klein meisje was.Ik heb zo wat elke muur in de kamer laten zien. Jaja ik heb een vrij kinderlijke kamer maar begin volgend jaar word mijn kamer gerestyled en dan zullen jullie helemaal mee zijn. Dat beloof ik. Ik hoop ook dat het dan met een betere camera zal zijn.

Afbeelding

 

Als laatste de fotokader op mijn nachtkastje van mij en mijn vriend op de gouden bruiloft van zijn grootouders. Dan hebben jullie ook even een foto van hem gezien. Ik vind het altijd leuk dat jullie de naaste vrienden en familie “kennen” om het zo te zeggen. 

 

Ik had nog drie vraagjes voor jullie:

  • Zouden jullie het leuk vinden als ik een hele dag elk klein detailtje blog zodat jullie een zicht krijgen over mijn leven?
  • Ik had misschien om een kleine video met nieuwjaarswensen voor mijn bloglezers.Lijkt jullie dat wat?
  • Ook ben ik bezig met een verhaal te schrijven (fictie) als ik wat heb zouden jullie geïntereseerd zijn?

 Als iets van de suggesties jou aanstaat mag je altijd reageren of een e-mail sturen als je tips of nieuwsgierig bent op brignatos@hotmail.com

Dit was het tot de volgende post!

 

Geef een reactie

