Photo Diary

Afbeelding

Hey iedereen

Voor de komende periode is dit even een van men laatste post. Ik zit in de examen periode zo als jullie nog wel komen te weten. Dus dacht ik we zetten de afgelopen dagen nog even op een rijtje voor we even op offline gaan.

1. Van middag hebben ik en mijn moeder de kerstboom gezet. Ik vind het altijd zo geweldig als de lichtjes erin hangen je voelt je meteen terug 6.

2. Deze vrijdag hadden we met de familie een klein feestje voor Sinterklaas. Oma had eten gemaakt en de hele woonkamer lag vol met pakjes. We aten veel te veel chocolade en kregen de leukste cadeaus. Onder andere deze leuke sjaal van McGregor. En ook de leuke beanie van de New Look (helemaal rechts)

3.Zaterdag avond hadden we dan een klein feestje bij ons thuis. We hadden lekker gourmet klaargemaakt en keken naar oude films van mij en men zusje. Men vriend was ook blijven eten. Het was heel erg gezellig. Ik kreeg deze super mok van Blond Amsterdam. Nu kan ik eindelijk super veel thee drinken en de examens doorkomen.

4. Een leuk kleurtje voor de kerst is deze queen of hearts (links) die mijn moeder laatst had besteld en hij is echt super. Echt proberen. Het is een gellish soak off gell pollish. dat betekend een afweekbare op gelbasis nagelijk. Die je nagels niet kapot maakt.

Dit was het voor even. Goede examens en een goede inzet van de vakantie.

Geef een reactie

