Cadeautjes?

I wonder

Weten jullie al wat jullie gaan kopen voor de vriendinnetjes met de feestdagen? Voor mij was dit niet het makkelijkste om te beslissen maar ik ben er uit gekomen. Toen ik eenmaal even aan het rondkijken was voor leuke ideetje kwam ik uiteindelijk op zeer leuke voorbeeldjes. Als jullie ook niet weten wat jullie willen kopen voor je vriendinnen of ze hebben niet een specifiek cadeau opgegeven dan zal ik een paar leuke voorbeeldjes geven.

  • Ik was onlangs in de winkelstraat van Breda om daar mijn inkopen te doen voor mijn cadeau’s. Daar zag ik een super leuk item om te halen voor de feestdagen: bij de body shop waren alle mini items in de reclame voor twee euro. Die kan je dan leuk in pakken en heb je allemaal kleine dingetjes  bij elkaar.
  • Ook een leuk idee is om een leuke verpakking van de xenos of de action de kopen en allemaal kleine prulletjes in steken. VB: kleine geurkaarsjes met lippenbalsem en houten kersthanger en nog een paar kleine chocolaatjes.
  • Je kan ook gaan voor een paar leuke grotere verpakte cadeau’s : een cd van haar of zijn favoriete band, een paar leuke kerstsokken (topcadeau voor mijn vriendin Lore) of een leuk paar oorbellen.
  • Laatste idee is een heel creatief idee: Verzin een verhaaltje over dingen die je hebt meegemaakt of over de periode van het jaar wat je maar wil en laat de naam van je cadeau’s er in vallen en elke keer als je er een tegen komt moet je een mini pakje uitpakken. 

Dat waren de leuke ideetjes hopelijk hebben jullie er wat aan en kunnen jullie veel mensen blij maken met top cadeau’s. Veel plezier en voor iedereen al een fijne Sinterklaas!

 

Geef een reactie

