slaaplijst

Suzana writes | via Tumblr

Ik heb ’s avonds soms het probleem dat ik niet goed in slaap kan vallen. Dan lig je heel da avond gefrustreerd in bed omdat je al lang zou moeten slapen maar de slaap wil niet komen. Aan alle schone slaapsters die dit probleem kennen een kleine tip van mij. Mijn vriend en ik luisteren dan naar rustige muziek en vallen dan WEL in slaap. Ik heb een lijst(je) gemaakt vanuit mijn spotify account. Het is best wel uitgelopen want ik wou er van alles een beetje opzetten zo wel oude als recente muziek. Je zult zien dat er liedjes zullen tussen staan van meer Metalachtige bands maar dat is meer mijn persoonlijke stijl. Wees niet bang je zult niet uit je bed geblazen worden. Mijn vriendinnen die gewoon naar One Direction en Ariana Grande en zo luisteren vonden het niet slecht dus het is de moeite waard.

  • Wind of change – Scorpions
  • Always somewhere – Scorpions
  • Love you ‘till the end – The Pogues ( tophit uit P.S. I love you)
  • Never grow up – Taylor Swift
  • The best day – Taylor Swift
  •  Deep in the meadow (lullaby) – Sting
  • Butterfly fly away- Miley Cyrus, Billie Ray Cyrus ( Hannah Montana the movie)
  • Ready set don’t go – Miley Cyrus, Billie Ray Cyrus (Hannah Montana the movie)
  • What’s left of me – Avantasia
  • La vie en rose – Louis Armstrong (tophit uit Monte Carlo)
  • U.N.I – Ed Sheeran 
  • Wake me up – Ed Sheeran
  • A thousand years – Christina Perri (tophit uit Breaking Dawn part 1)
  • Romeo and Juliet – Dire Straits
  • I won’t give up – Jason Mraz
  • Same old same old – The civil wars
  • Sacred heart – The civil wars
  • Goodbye girl – The civil wars
  • Lily love- The civil wars ft. The Chieftains

Zo de gloednieuwe slaap playlist is klaar. Veel plezier ermee ik hoop dat er bekende tussen zitten maar ook onbekende.

 

 

Geef een reactie

