At the premiere

Afgelopen weekend was het de première van het tweede verfilmde boek van schrijfster Suzanne Collins. De hunger games trilogie is een grote topper bij de jeugd. Net zoals alle andere fictie lezers moest ik aanwezig zijn bij deze première en dat hebben we gedaan. We kregen er een blikje ice tea brisk erbij en een lekkere snack. Ook mochten we een leuke poster uit kiezen om hem nu te kunnen bewonderen aan mijn muur. Maar nu de film zelf. Ik denk wel iedereen wel weet waarover de film gaat maar het gaat erom hoe hij is gemaakt. Ik kan daar maar een ding op antwoorden: SUPER! De film is heel gelijkaardig aan het boek en het prachtig gevisualiseerd. Je ging helemaal op in het verhaal en soms werd er wel eens een traantje weggepinkt. Ik vind het een echt aanrader voor zowel jongens en meisjes. Waarover de film gaat zal ik maar niet vertellen maar vertrouw er maar op dat hij het waard is om te gaan kijken.

2 thoughts on “At the premiere

  1. tineke november 30, 2013 / 1:45 pm

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar vond de eerste film wel heel gaaf! Ben ook heel benieuwd naar de tweede!

    • checkeredblouse december 1, 2013 / 8:12 pm

      Ik raad hem zeker aan en je moet de boeken ook lezen. Het is echt de moeite waard!

Geef een reactie

