Call for help!

Afbeelding

 

Hey bloglezers in dit bericht dat ik post gaan we alles is lekker andersom doen. Dit keer zou ik het super fijn vinden als jullie mij een beetje willen helpen. Zo als jullie wel weten is mijn blog nog heel pril. Nog geen maand oud om precies te zijn. Maar ik zou toch graag een betere kwaliteit van foto’s kunnen verkrijgen. De enige oplossing is een goede camera natuurlijk. Lucky me, we zijn weer in de periode van de feestdagen en de tijd van de cadeautjes. Het leek me een leuk idee om een camera te vragen voor Sinterklaas en Kerst. Ik heb nog een klein probleempje: ik weet niets af van camera’s of fototoestellen.En dit is het moment waar jullie mij komen redden. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een leuk apparaatje kunnen toelichten voor een blog. 

Als laatste wil ik nu al even jullie bedanken voor de komende berichten. MAAR OOK voor alle mensen die mijn artikels gelezen hebben, men pagina bezocht hebben en iedereen die een leuk berichtje achterliet. Dit is echt een droom die voor mij uitkomt als gloednieuwe blogster. Super bedankt jullie allemaal!

Geef een reactie

