Kerstfilms

Christmas room

Een paar vriendinnen vonden het leuk om dit jaar een feestje te geven rond sinterklaas en kerst. Maar we zitten met examens en verplichtingen met familie dus kwam ik op het idee een feestje te geven tussen beide feestdagen. Ik noemde het het kerst klaas feest. Het word een echt traditioneel feest met pakjes lekker eten en een hoop films. Zo heb ik er nu al een aantal geselecteerd

-Arthur Christmas – Miracle on 34th street -A princess for Christmas – Christmas with the Cranks – A Christmas carol – Home alone- Elf

Als jullie er nog leuke weten mag je het altijd melden.

2 thoughts on “Kerstfilms

  1. Demi november 22, 2013 / 6:22 pm

    Oeh leuk zeg 🙂 Een soort ‘sinterkerst’ dus eigenlijk haha. De titels van de films zeggen me eigenlijk niets, maar ik heb ze ongetwijfeld allemaal al gezien. Ik ben een echte filmfanaat, zeker rond de feestdagen. Veel plezier alvast!
    Liefs, demi

    • checkeredblouse november 22, 2013 / 7:57 pm

      Oh leuk dat je reageert Demi. Het word een top feestje en de verdere voorbereidingen zullen nog wel te lezen zijn. En jij ook veel plezier met de feestdagen

Geef een reactie

