Gepersonaliseerde ugg’s: hot or not?

Afbeelding

 

Deze zomer kon je je ugg’s personaliseren voor het 35 jarige bestaan van UGG Australia. Dit kon op beperkte plaatsen, in België was dat Knokke maar zo kon je ze wel verkrijgen in exclusieve kleuren. Natuurlijk werden de Ugg’s nog niet gedragen in augustus maar nu… worden onze Allstars, Vans, Nike’s or whatever verwisseld door een paar dik gezoolde laarzen. Bij een hoop meisjes is dat bij voorkeur een paar leuk gekleurde Ugg’s. Maar nu nog specialer met je initialen in Swarovski stenen! Ik snap dat de makers van UGG Australia op dat idee gekomen zijn. Als ik op deze periode van het jaar bij mij op school kijk zie ik Ugg’s overal in alle kleuren en maten. Zo kan je natuurlijk goed zien welke de jouwe zijn na de gymles bijvoorbeeld. Nu moet ik eerlijk toegeven toen ik een meisje met haar gepersonaliseerde classic mini’s zag rondlopen dacht ik dat ze nep waren. Dit is mijn eigen mening maar ik vond het een minderwaarde aan de handig combineerbare schoenen. Ze had ze wel het best mogelijk gecombineerd namelijk zwarte classic mini’s dat gaat nog bij diamantjes. Ik vrees dat dit effect totaal vervaagd als je dit combineerd met een camel of chocolade bruine Ugg. 

Nog een dingetje wat ik op mijn school tegen kwam waar ik persoonlijk niet echt mee akkoord ging. Zouden jullie Ugg’s dragen onder een korte broek? Ik namelijk niet zo zag het meisje eruit, ik heb gezocht naar de meest gelijkaardige kledij.

Afbeelding

Ze droeg een gelijk aardige jumpsuit maar dan van een gaas stofje en iets losser. Net tussen een casual en opgeklede jumpsuit. Hieronder droeg ze een zwarte panty met zwarte classic mini’s en een witte  getailleerde blazer. En deze ketting

Afbeelding 

Stel het je even voor. Wat vinden jullie hier van en boven al gepersonaliseerde Ugg’s hot or not? Tot de volgende post!

Geef een reactie

