Cadeaus bij h&m: holiday looks

Ik was vanmiddag op zoek naar een bepaald kledingstuk toen ik de reclame zag van de holiday looks. Ja ja de nieuwe lijn eindejaars kledij is uit en wat is ze weer sprankelend. Speciaal voor jullie heb ik een paar leuke jurkjes uitgezocht om er op en top uit te zien rond de feestdagen.

Image     Een wit kanten jurkje voor kerstavond te vieren met je familie niet mis een paar leuke zwarte of camel bruine laarsjes en je bent ready to go.

Image Dit vind ik ook een absolute topper een kanten jurk met pailletten. Om echt te stralen op een feestje. Ik vond dat deze jurk deed denken aan Victoria Justice in een van de victorious afleveringen. Wat vinden jullie?

Image Als je bent voor een net patroontje is dit ook een echte topper. Een leuke print maar toch een beetje chique perfect voor jonge meisjes met zo een strakke taille.

Image Deze zwarte jurk vind ik helemaal in de stijl van dit jaar. Strak, simpel maar toch een extra touch met de diamanten. Zo moet het! Simple but fabulous.

Image Dit vind ik weer een beetje meer prinses achtig. Net zoals de meeste jurken simpel met een extra touch in dit geval is dat een reliëf patroon.

Image Zo dus

Image En de laatste een bandeaujurk dit is echt zo een topper voor de jeugd. Net als al de rest een simpele jurk maar toch speciaal, makkelijk te combineren maar toch ook super elegant.

Dit waren de leuke jurkjes hopelijk vonden jullie ze mooi en heb ik geholpen om een perfecte Christmasdress  te scoren. 

Geef een reactie

