Winter wonder tip

Het word kouder en de lucht word droger. In deze periode van het jaar kent iedereen de grootste problemen wel: een opkomende verkoudheid en droge lippen. Tegen een verkoudheid kan je niet echt veel doen maar tegen droge lippen is wel een oplossing. Ik denk dat de meeste meisjes al veel verschillende lippenbalsems geprobeert hebben want zo zijn we dan. Maar ik heb weer eens iets nieuws ontdekt…  

Afbeelding

Ik vond deze winter wonder tip (om het zo leuk te zeggen) tijdens het shoppen in Antwerpen. Mijn vorige lipbalm was bijna op en ik had absoluut een nieuwe winter voorraad nodig. Deze lipbalsem met olijf en soja olie die overigens fair trade zijn. Geschikt voor elk type huid. Ik vind deze lippenbalsem zo goed omdat hij goed intrekt en niet te vettig is of een vettige laag achterlaat.

Eerst gebruikte ik de born lippy pot met passionberry smaak. Deze is dikker en laat een klein kleurtje en een glanslaagje achter. Hij is wel heel vochtregulerend en ruikt heerlijk. 

Afbeelding

Geef een reactie

