Fall arrivals

In de herfstvakantie ben ik een aantal keer gaan shoppen. Natuurlijk had ik nog een paar dingetjes nodig voor de opkomende winter. Zoals handschoenen en een sjaal. Helaas pindakaas heb ik die al niet gevonden, dus als iemand nog eens een leuk paar tegen komt mag je mij altijd mailen. (Het word namelijk een klein beetje koud op de fiets deze tijden van het jaar). Kennen jullie dat ook dat als je met vriendinnen gaat shoppen je niet vind wat je zocht? Dat was dus het probleem. Maar laten we eerst even alles op een rijtje zetten wat we wel hebben gevonden.

Afbeelding

 

Jullie zullen wel merken dat ik een grote fan ben van de kleur blauw. Zo ontdekte ik het merk Anti Blue die dus bijna alleen maar blauwe kleren verkopen. Dit merk is te verkrijgen bij de sting. 

Afbeelding

 

Dit leuke T-shirt is ook van Anti Blue.(Niet moeilijk) Een lijstje met de leukste citytrips op een shirt. Leuker kan je het toch niet hebben toch?

Afbeelding

Nog iets wat ik veel in de klerenkast heb hangen en ik denk dat veel meisjes dat hebben. COMFY CLOTHES! Deze kamer/pyjama broek met een super leuk winter printje is geheel van fleesestof echt super zacht en te verkrijgen bij de h&m. Een echte aanrader ik vind hem super!

Afbeelding

Dit is mijn grootste nieuwe aanwinst. Mijn nieuwe tommy’s! Ik had echt nieuwe schoenen nodig. Eerst dacht ik aan shabbies die ik zag op de blog van Anne Solveig http://annesolveig.nl/. Maar toen zag ik deze schatjes en was ik meteen verliefd.

Afbeelding

Ik heb niet alleen kleren gekocht maar ook deze heerlijke body mist van de bodyshop. Het luchtje is met extracten van roze pompelmoes. Zo blijven we fris en fruitig de gehele winter lang.

Dat waren voor nu alle artikeltjes. De overschot word nog verwerkt in de wasmachine en dan krijgen jullie nog meer. Tot de volgende post!

Geef een reactie

