Mijn herfsvakantie

Afgelopen week was het in België herfstvakantie. Zoals bij veel meisjes in de vakantie stond mijn agenda zeker vol genoeg. Laat ik jullie vandaag is even zien wat ik allemaal gedaan heb, zo leer je ook mijn 2 beste vriendinnen Janne en Lore. Je moet wel opletten we zijn niet van de normaalste.

Afbeelding

Als grootste activiteit moesten we voor school een nieuwsbericht maken. Je kan al weten hoe dat gaat natuurlijk: gezellig bij elkaar blijve slapen, weinig werken en veel leuke dingen. Natuurlijk hoort bij zo een zware taak een verkoelend ijsje. Het was heel leuk. ’s Avonds hebben we dan City Of Bones gekeken echt een topper! Ik raad hem zeker aan. We moesten ook een aantal dingen filmen en dat was ook heel grappig. Doen jullie dat wel eens zo random dingen filmen en dan herbekijken? Zeker is doen. Oh even uitlegje bij de foto zodat jullie weten wie wie is. Links ben ik in het midden Lore en rechts Janne.

Afbeelding

We moesten ook een weerbericht maken. Dit deden we aan de hand van een handmade landkaart. Medemogelijk gemaakt door Rezie de moeder van Janne. Zo hebben jullie ook eens ons top schilder werk kunnen checken. Maar dat zal nog wel eens voorkomen.

Voor de rest ben ik nog gaan shoppen (natuurlijk) daar krijgen jullie morgen mijn nieuwe aanwinsten nog van te zien. Maar ook een dagje gaan zwemmen in centerparcs. Helemaal geweldig! Lekker tropisch en warm met een goed boek en pootje baden tussendoor en men dag was helemaal af. Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

Geef een reactie

