Let’s scrub

Afbeelding

Hebben jullie ook nooit geen zin om in de winter je benen te scheren? Dat je denk: oh het is niet nodig ik draag toch een lange broek. Maar als je dan ’s avonds in bed ligt en je gaat langs je benen prikken ze enorm. Daar voor heb ik nu de oplossing.

Als je geen zin hebt om je benen uitgebreid te scheren moet je ze scrubben. Het duurt niet zo lang en je bekomt een gelijkaardig zacht effect alleen staan de haartjes er nog. Ook is scrubben goed voor het verwijderen van dode huidcellen.Ik heb hier mijn favoriete scrub’s en bijpassende zeep erop gezet. Want de geurtjes zijn zo lekker als ze van de zelfde lijn lijn komen. Dit zijn ze:

Links boven: sunshine scrub (zand scrub) van rituals

rechts boven: touch of happiness bodymelk van rituals (voor na het scrubben)

links onder: good luck scrubb (suikerscrub) van rituals

rechts onder: happy buddha schuimzeep van rituals.

Ik heb hier allemaal producten van rituals gebruikt maar natuurlijk kan je dit in verschillende winkels kopen. Zo is de lime tree blossom scrub van de hema ook lekker. (Maar die was net op)

Nog een leuke tips voor de meiden met een vriendje. De dag dat je gaat afspreken of iets leuks gaat doen moet je je helemaal scrubben. Dan ben je super zacht en daar kan je echt mee scoren.

Ik hoop dat jullie het leerrijk vonden. Tot de volgende post!

2 thoughts on “Let’s scrub

Geef een reactie

