Start van iets nieuws

Hey allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik een bericht post op mijn gloednieuwe blog.
Eerst wil ik meedelen dat het niet mijn bedoeling is om een mega grote blog te beginnen en dus ook niet het topmateriaal beschik om dat te realiseren. Wat ik wel wil meegeven is interessante en grappige dingen uit mijn leven met af en toe een leuke DIY (do it yourself), make-up tip of lekker gerechtje.
MAAR EERST…..iets over mezelf.

Mijn naam is Birgitt Van Opstal, ik ben geboren in België op 20 maart 1998.
Je zou zeggen dat het nog best jong is voor een blogger maar dromen moeten nu eenmaal achterna gezeten worden toch?
Mijn hobby’s zijn skieën in de winter en in de rest van het jaar lekker een boek lezen met een kopje thee ook ben  ik een vrij actief schrijfster van korte verhalen ik neem soms deel aan wedstijden. Van daar de blog, ik hoop jullie te betoveren met mijn manier van schrijven en ook inspireren met nieuwe kledij en muziek keuzes.
 Nog 1 dingetje jullie vragen je misschien af van waar de naam checkered blouse?
Mijn favoriete kledingstuk is een geruite blouse op de foto’s zal je mij er wel vaker in zien lopen ik hoop dat ik jullie er mee kan inspireren.

 

Dit was iets meer over mij.Oef de start is gezet, laat het bloggen maar beginnen.Ik wens jullie veel plezier op Checkered blouse. Tot de volgende post

2 thoughts on “Start van iets nieuws

Geef een reactie

